الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

نفس مامان الناز

ویروس لعنتی

1392/11/25 3:06
نویسنده : مامان النازي
634 بازدید
اشتراک گذاری

الناز جونم سلام

وایییییییییییی که دیشب چه شب بدی بود شما رو بردم خوابوندم و اومدم پای لب تاب تا ساعت ٣ بیدار بودم و تا اومدم خوابیدم دیدم بیدار شدی و گفتی دلم چشمتون رور بد نبینه هنوز چند دقیقه نگذشته بود که  هر چی خورده بودی و بالا اوردی و تا ساعت ٧ صبح همین طور هر چند دقیقه یه بار بالا میاوردی هز چی لباس داشتی کثیف شده بود تمام رختخوابمونم همینطور الهی فدات شم که دیگه جونی واست نمونده بود خیلی هم ترسیده بودی دم صبح یکم خوابیدی و بدشم بیدار شدی بهت گفتم صبحونه میخوری گفتی نه تا ظهر هم چیزی نخوردی ناهارم یکم خوردی و سریع بالا اوردی بد از اینکه ظهر خوابیدی بیدار که شدی بردمت دکترو گفت ویروس وارد معدت شده و برات امپول نوشت واسه اولین بار بود که امپول میزدی الهی برات بمیرم شلوارت و که در اوردم فکر کردی می خوام ببرمت دستشویی می گفتی جیش ندارم امپولو که زد کلی گزیه کردی ومیگفتی سوزن زد به پام خانومه هم میگفت یه جوش بود رو پات اونو پاک کردم فدای اون سادگیت زودی باورت شد الهی برات بمیرم واسه اولین باره که اصلا یه روز کامله که هیچی نخوردی خدا کنه تا فردا خوب بشی الهیییییییییییییییی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

شبنم
25 بهمن 92 12:45
سلام عزیزم خیلیییی ناراحت خودت و دخملیت شدم الهیییی بگردم که این اتفاق بد افتاده واسه النازی جون خوشگلم ایشالا زووود زوووود خووب میشه دخملی
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون از دعاهاي شما
فاطمه(مامان متین)
25 بهمن 92 13:01
انشاالله که الناز جون زود زود خوب بشه
مامان النازي
پاسخ
ميسي خاله جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 18:24
چه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
مامان النازي
پاسخ
عاشقتم لي لي جمممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 18:25
الاهي بگردم ايشالله الناز جونم زودتر خوب شه
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان پرهام
26 بهمن 92 0:01
ایشااله هرچی بلا هست از الناز جوووونم دوووور باشه
مامان النازي
پاسخ
اميييييين
مامان مهدی کوچولو
26 بهمن 92 0:07
عزيز دلم خيلى ناراحت شدم قربونت برم انشااله که زوده زود خوب ميشى ماماني نگران نباش انشااله الناز جون هرچه زودتر خوب ميشه
مامان النازي
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مثل هیچکس
26 بهمن 92 8:16
ایشالا هرچی زودتر سلامتیش رو به دست بیاره خیلی مراقبش باشین .
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان مهبد كوچولو
26 بهمن 92 8:31
الهي دورش بگردم . طفلكي !!!!! انشالله كه امروز حالش خوب خوب خوب باشه . ببوسش از طرف من و تا ميتوني بعد از بهبودي كامل بهش شيره گوشت و ... بده تا جون بگيره ....
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون چشم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
26 بهمن 92 23:30
الهییییییییییییییی الناز جووووووووووووووووونم خاله قربونت الان حالش خوبه مامانی ؟؟؟؟؟؟؟؟/ الهی که زود زود خوب بشی عزیزمی
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست جونيم
فائزه مامان آیاتای
26 بهمن 92 23:47
تونستم برم تو اونقد همه رمزارو زدم تا شد
مامان النازي
پاسخ
افرين چه عجب خسته نباشي
فائزه مامان آیاتای
26 بهمن 92 23:49
بمییییییرم برا النازم خاله فدات بشه مواظب خودت باشی یکی یه دونه ای هاااااا
مامان النازي
پاسخ
خدا نكنه خاله جون
فائزه مامان آیاتای
26 بهمن 92 23:50
انشاله که زووووووووووودی خوب میشی امییییییین مامانی ناراحت نباش تا فردا هیچی نمیمونه
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون ايشالاه
narges
27 بهمن 92 1:55
الاهییییییییی قوفوون النازی بشم من جیگر طلا ایشالا که خوب خوب شه النازی جونمممممممم بوس ایشالا همیشه سالم باشی عزیزم
مامان النازي
پاسخ
خدانكنه خاله جون
باران
27 بهمن 92 15:18
سلام شمایی نظر میزاری بدون آدرس وب خانمی؟اگر شمایی بیا با آدرس وبت کامنت بزار تا رمزو بهت بدم گلم
مامان النازي
پاسخ
بله عزيزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 15:36
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
مامان النازي
پاسخ
فدات بشم عزيزم
مهتاب
28 بهمن 92 12:50
وای چقدر بد!الان بهتره دخترمون؟
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون خوبه
مامان بهاره مامان امیرمحمد
28 بهمن 92 16:13
وای خدا بد نده عزیزم دختر قشنگ چرا بیمار شدی چقدر سخته این ویروس لعنتی من که بزرگ بودم خیلی درد کشیدم وای بحال نی نی ها خدا نکنه که نی نی ها مریض بشن چون بزرگترها قلبشون درد میگیره بخاطر اونا به هرحال بچس دیگه مریضی هم داره ولی امیدوارم دیگه هیچ وقت بیمار نشی و همیشه سالم وسلامت باشی نبینم که الناز خوبم بیماره انشاءا.. به زودی خوب بشی عزیزم
مامان النازي
پاسخ
اره واقعا پدر بچم دراومد ممنون خاله جونم
الناز
28 بهمن 92 17:56
عزیزم سلام حال النازی چطوره؟بهتره؟
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون خوب شده
باران
30 بهمن 92 9:37
خصوصی عزیزم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اسفند 92 1:36
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به روی ماهه الناز جونم ومامان خوبش مامانی خاستم حال الناز جونمو بپرسم الحمدالله حالش خوب شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بوس به روی ماه الناز کوچولوم
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوب و مهربونم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اسفند 92 13:43
کجاییییییییییییییییییییییییییی آجی جووووووووووون پس کی میای الناز جونم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان النازي
پاسخ
من هيتم تو نيستي
باران
3 اسفند 92 16:36
مامان الناز عزیز والناز جونی چطورن؟خوبید انشاالله/
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيز دلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 2:06
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
مامان النازي
پاسخ
ممنون لي لي عزيزم
مامان مهدی کوچولو
5 اسفند 92 20:23
سلام مامانى خبرى ازتون نيست نگران شدم الناز جون خوبه؟
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون اره خوب شده يكم درگيرم و كار دارم
مامان امیررضا
6 اسفند 92 0:35
عزیز دلم خدا بد نده انشالله زودتر خوب خوب بشی
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون
مهتاب
6 اسفند 92 10:19
سلام دوستم چرا نیستید؟ دلم براتون تنگ شده خو
مامان النازي
پاسخ
به زودي ميام خيلي كار دارم دوست جونم
شاپرک
6 اسفند 92 11:03
الهی بمیرم خاله جان.این ویروس لعنتی کجا بوده که حال این فرشته کوچولو را خراب کرده.مگه دستم بهش نرسه.انشالله که زود زود خوب بشی عزیزم.خدایا هیچ مامانی بیماری وبیحالی دلبندشو نبینه.خودت مراقب این فرشته های معصوم باش. دوست گلم رمز جدید رو برات خصوصی گذاشتم.مبوسم روی گلت و الناز ناناسو
مامان النازي
پاسخ
خدانكنه خاله جون ،امين ،ممنون بابت رمز ،منم ميبوسمتون
فائزه مامان آیاتای
6 اسفند 92 13:49
عزیزم کجاییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حال الناز جونم چطوره؟؟
مامان النازي
پاسخ
زير سايه شما ،النازم خوب شده ممنون
مامان ملیکا
6 اسفند 92 15:42
سلام خدا بد نده امان از دست این ویروسهای بدجنس خدا کنه الناز جونمون زود زود خوب بشه
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
7 اسفند 92 1:28
برو خصوصی داری عزیزم
مامان النازي
پاسخ
باهات قهل قهلم توًكه هيچ وقت نيستي
شیما
7 اسفند 92 15:48
آخی بمیرم الهیحالا چطوره گلم؟ایشالا بهتزه؟
مامان النازي
پاسخ
خدانكنه ممنون خاله جون خوب شدم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 5:09
خدایا گهگهاه ازمشکلات زندگی خسته میشوم ومعرفتم کمرنگ می شود.مگذار به سبب خستگی هایم عزیزانی را که دریایی ازمعرفتند لحظه ای فراموش کنم
مامان النازي
پاسخ
دوستت دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 5:19
سلام خواهري بله ما كاسكو داريم و خوشبختانه اوايي اصلاً سمتش نميره
مامان النازي
پاسخ
خوش به حالت
مامان الینا
15 اسفند 92 9:44
اخ....که می دونم چی میگی الینا هم دو وفعه اینطوری شد خوب میشه زمان داره اما خوب میشه
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان ایدین
18 اسفند 92 0:55
الهی بگردم عزیزم حالت بد شده بود خاله ؟ ایشالا که خوب خوب شی
مامان النازي
پاسخ
خوب شده خاله جون ممنون
صبا خاله ی آیسا
24 اسفند 92 19:22
عزیزم خدا بد نده تو پست بالا خوندم ک خدارو شکر بهتری....مواظب خودت باس ایسا هم از دیشب تب داره و مریضه الهی ک هیچ بچه ای مریض نشه
مامان النازي
پاسخ
ايشالاه عزيزم خدا كنه زود زود خوب بشي