الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان الناز

حال و احوال ما

1392/12/9 1:57
نویسنده : مامان النازي
701 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستاي خوبم ممنونم كه جوياي حال من و النازي بودي ما خوبيم الناز جونم خوب شده الانم كلي درگيرم هزار تا كار دارم بعدا ميام ميگم كه چي هست كارم كه اصلا نميتونم بيام پاي سيستم يه پست پر از عكس بزارم اين پست و الان با گوشي گذاشتم فقط براي اينكه از حال ما با خبر بشيدو بگيم ما هستيم به همتون سر ميزنم از همتون ممنونم منتظرم باشيد هزار تا بوس واسه همه دوستاي خوبم الناز عزيزم دوست خوبم باور كن با گوشي نمي تونم عكس بزارم راجع به اون چيزي كه قول دادم در اولين فرصت عكسشو واست ميزارم
پسندها (1)

نظرات (20)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
9 اسفند 92 4:24
سلام خواهر.... خداروشكر كه خودت و الناز جوني خوبين..... مرسي از محبتت به من و اوايي.... ممنون كه جوياي حالشي خواهر .... هنوز بي حاله و من داروهاش رو به موقع ميدم اما خداروشكر اصلاً تب نداره
مامان النازي
پاسخ
سلام ممنون ،خواهش ميكنم گلم ،ايشالله زود زود خوب بشه
مامان پرهام
9 اسفند 92 23:44
خیلی خوشحال شدم دوست من
مهتاب
10 اسفند 92 10:26
انشالله همیشه شاد و خوش و خندان باشید دوستم
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
الناز
10 اسفند 92 14:31
خانمی ببخش نبودم پیام دادی ببخشید واقعا
مامان النازي
پاسخ
خواهش ميكنم گلم
مامان مهدی کوچولو
10 اسفند 92 19:50
خدارو شکر که خوبید خوشحال شدم الناز جونمو ببوس
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 اسفند 92 0:05
پسرک از پیامهای هرشب رفیقش خسته شده بود یک شب بدون بازکردن پیام گوشی رو زیر بالش گذاشت و خوابید.صبح مادر رفیق زنگ زد گفت پسرم:رفیقت مرده. پسرک سریع رفت سراغ پیام دیشب ک نوشته بود عشقم تصادف کردم ب زور خودمو رسوندم جلودرتون دارم میمیرم بیاواسه آخرین بار ببینمت.....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 اسفند 92 0:06
مرسي مهربونم خداروشكر بهترهعاشششششششقتم شديداً
مامان النازي
پاسخ
دل به دل راه داره
نیلوفر جون
11 اسفند 92 0:21
سپیده
12 اسفند 92 15:59
همیشه شاد باشی گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 11:16
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 11:20
خواهر جون خوبي؟؟ النازي خوبه؟؟؟ اوايي هم خداروشكر بهتره.... امروز رو مرخصي گرفتم تا ببرمش دكتر ببينه وضعش چه طوره ميشه واكسن زد يا نه
مامان النازي
پاسخ
خدارو شكر
فائزه مامان آیاتای
13 اسفند 92 11:44
سلام عزیزم خدارو شکر خوبید دوست خوبم منتظر پست جدیدتون هستم یه عالمه بوس برا الناز جونمممممم
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
مثل هیچکس
17 اسفند 92 10:51
خدا رو شکر که سلامت هستید بازم خوبه خبر دادید والا دلمون هزار راه میرفت .
مامان النازي
پاسخ
عزيزمي مهربون
باران
20 اسفند 92 10:27
مامان پرهام
20 اسفند 92 10:51
به گمانم بزرگترین دارایی ِ زندگی ِ آدمیزاد، همین دوست های دیده و نادیده، دوست های مجاز، دوست های واقعی هستند...همین دوست هایی که برایت پیغام می گذارند...که اعلام می کنند حواس شان به تو هست... همین دوست ها که با دو سه خط پیغام نشان می دهند چقدر دل شان پی ِ تو ، دل ِ تو و درد ِ توست...که چقدر خوب تو را می خوانند...همین دوست ها که پیگیرند...که نباشی دلگیرند... همین دوست ها که دلتنگ ات می شوند و بی مقدمه برایت می نویسند...وقت هایی دو سه خط شعر می فرستند...که بدانی خودت...وجودت...خوب بودن حال و احوالت برای کسی مهم است... آدمیزاد چه دلخوش می شود گاهی، با همین دو سه خط نوشته...دو سه خط پیغام، از دوستی آن سر ِ دنیا...حس ِ شیرینی ست که بدانی بودن ات برای کسی اهمیت دارد، نبودن ات کسی را غمگین می کند...وقت هایی هست که می فهمی حتی اگر دلت پُر درد است، باید بخندی و شاد باشی، تا دوستت را، جان ِ دلت را، غمگین نکنی... خواستم بگویم که چقدر این دارایی های زندگی ام، این دوستان ِ دیده و نادیده، برایم پُر ارزش ند...که چقدر خوب است دارمشان...
مامان النازي
پاسخ
عاشقتم دوست خوبم
فائزه مامان آیاتای
22 اسفند 92 16:03
عزیزم کجایی نگران شدیم
مامان النازي
پاسخ
خيلي دوستت دارم ممنون گلم
آوايي...(لي لي)
24 اسفند 92 15:56
سلام خواهر جونم خوبي؟؟؟ النازي خوبه؟؟؟ ما هم بد نيستيم الحمدالله.... مرسي كه سال نورو پيشاپيش تبريك گفتي مهربونم .... انشالله سال خوبي داشته باشي كنار دختر نازت و همسر گلت.... خيلي خيلي دوسسسسستون دارم بووووووس
مامان النازي
پاسخ
سلام عزيزم اره خوبم عشقم خدارو شكر ممنون عزيزم همينطور شما
صبا خاله ی آیسا
24 اسفند 92 19:20
عزیزه دلم من منتظر یه پست بلند و عکس دار هستم دوستون داریم
مامان النازي
پاسخ
فدات شم اما فكر كنم عكس بمونه واسه بعد از عيد
صبا خاله ی آیسا
24 اسفند 92 19:20
نوروز این رفاقت را نگهبانی می کند که باور کنیم قلب هامان جای حضور دوستانمان هستند پیشاپیش نوروز 1393 بر شما مبارک
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 فروردین 93 0:58
سلام دوست نازنینم ببخشید که بازم نتونستم وب تو پیدا کنم عزیزم کاش هر بار برام نظر میزاری ادرس هم بزاری الناز جونی خوبه کجای شمال ویلا گرفتین عزیزم مبارک باشه اخه ما هم ویلا اجاره کردیم عزیزمامیدوارم همیشه خوش باشی برات خثوثی گذاشتم
مامان النازي
پاسخ
سلام عزيزم خيلي لطف داري