الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

نفس مامان الناز

ما اومديم ........اما نيومده داريم ميريم .....

1392/12/24 19:53
نویسنده : مامان النازي
613 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستاي عزيزم خوبيد خوشيد ممنون كه جوياي حال ما بوديد ما خدارو شكر خوبيم فقط يكم درگير اثباب كشي بوديم قضيه از اين قرار بود كه بابا مهدي بالاخره رفت و امدهاي هفتگي به شمالش نتيجه داد و ويلاي شمالمون حاضر شد دست بابا جونمون درد نكنه ما هم تمام وسايل خونه خودمون و فرستاديم شمال ايشالاه بعد از عيد بعد از يه تعميرات درست و حسابي اثاثيه جديد ميخريم دو هفته پيش اثاثارو برديم و مامان شهناز مامان مهري و من و شما هم رفتيم اونجا وسايل و چينديم و يه يه هفته اي اونجا بوديم و بابا هم اخر هفته اومد و كارامون و انجام داديم و برگشتيم از روزي هم كه برگشتيم همش دنبال خريديم تو خونه هم چيزي نمونده واسه همين يا ميريم خونه مامان مهري يا مامان شهناز فعلا تا چند وقت برناممون همينه اصلا وقت نميكنم بيام و برات بنويسم تا اونجا كه يادم بود به وبلاگ همتون سر زدم و عيد و به همتون پيشاپيش تبريك گفتم چون وقتي بريم شمال ديگه فكر نكنم با سرعت پايين اين اينترنت گوشي بتونم واسه كسي پيغام بزارم امروزم شنبه بودو از امروز ديگه نوبت رسيدگي به خودم بود به پيشنهاد خواهر شوهر امروز رفتم واسه ليزر موهاي زائد صورتم خيلي درد داشت اما اگه از شرشون خلاص بشم ارزششو داره فردا هم ميرم واسه خريدن مامتو دوشنبه صبح وقت اراشگاه دارم وعصرشم راه ميافتيم ميريم شمال با مامان شهنازو شما بابا مهدي هم اخر هفته با عمو مياد ايشالاه كه سال خوبي داشته باشيد ايشالاه همه ماماناي منتظر يه عيدي خوب از خدا بگيرن يه فرشته بياد تو دلشون اونايي كه ني ني دارن هميشه سالم و شاد باشن خيلي دوستتون دارم اگه بتونم حتما عكس ميزارم اما اگه نشد ايشالاه بعد از عيد همتونو به خدا ميسپارم
پسندها (2)

نظرات (24)

مامان مهدی کوچولو
25 اسفند 92 0:49
به سلامتی انشااله مبارک باشه گلم الناز جونمو ببوسید پیشاپیش عیدتون هخم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيز دلم
نیلوفر جون
25 اسفند 92 15:12
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مهتاب
25 اسفند 92 16:34
سلام گلم کلی دلمون براتون تنگ شده بووووود خونه نو مبارک .... عزیزم منم سال نو را به شما تبریک میگم انشالله سالی پر از خیر و برکت باشه براتون
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان ایدین
26 اسفند 92 0:14
سلام خانمی شرمنده من کلا وقت ندارم که انلاین بشم و حتی به کسی سر بزنم و بدون شما حتما تو لیست افرادی هستی که من همیشه بهشون سر میزنم و بیادشون هستم الناز جون رو ببوس سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم باارزوی موفقیت روز افزون
مامان النازي
پاسخ
مننون دوست خوبم
mamane radin
26 اسفند 92 17:21
eshala be salamatii va dele khoosh mobarak basheeee aziiize mehraboon mer30 ke yade ma bodiii eyde shoma ham pishapish mobarak
مامان النازي
پاسخ
سلامت باشي عزيزم سميه جان چرا وبلاگ رمز دار شده نمي تونم نظر بزارم
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 3:01
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
فائزه مامان آیاتای
29 اسفند 92 0:07
سلام عزیزم خییییلییییی خوشحالم که سر زدی بهم خدارو شکر الناز جونم خوب شده بوسش کنننننن
مامان النازي
پاسخ
سلام ممنون عزيزم
فائزه مامان آیاتای
29 اسفند 92 0:10
منتظر عکسای خوشگلون هستم راستی شرمنده باز اومدم دیدم پایان گفتگو نوشته کلی پیام دادم ولی بعد رفتم دیدم افلاینی اگه هستی بیا
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
3 فروردین 93 1:02
با آرزوی ۱۲ ماه شادی، ۵۲ هفته پیروزی، ۳۶۵ روز سلامتی، ۸۷۶۰ ساعت عشق، ۵۲۵۶۰۰ دقیقه برکت، ۳۱۵۳۰۰۰ ثانیه دوستی. سال نو مبارک باد
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيز دلم
مامان پرهام
4 فروردین 93 0:23
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . .
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
الناز
7 فروردین 93 20:11
عزیزم شادباشیدخانمی
مامان النازي
پاسخ
ممنون عشقم
شبنم
7 فروردین 93 23:34
شادباش من رو به مناسبت نوروز ، پذیرا باش عزیزم بی صبرانه منتظر برگشتن تون هستم و آرزو میکنم هر جا هستین دل تون شاد و لب تون خندون باشه
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان سینا
9 فروردین 93 18:51
مبارک باشه ایشالا بسلامتی در ضمن سال نو مبارک ایشالا سال پر خیر و برکتی باشه هم واسه شما هم خانواده
مامان النازي
پاسخ
سلامت باشي قابل شمارو نداره همچنين براي شما
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 14:53
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم اولين و تنها نفر بودي
مامان پرهام
14 فروردین 93 1:36
میدونی اوج رفاقت کجاست؟به یاد رفیقی باشی که به یادت نیست، من الان تو اوج رفاقتم
مامان النازي
پاسخ
عزيزمي
شبنم
15 فروردین 93 17:20
تعطیلات تموم شده ! دلمون براتون تنگ شده زودتر بیایین دیگه مادر و دخمل
مامان النازي
پاسخ
سلام عزيزم چشم
باران
16 فروردین 93 11:19
سلام بیا پیشم عزیزم رمز :باران
مامان مهبد كوچولو
17 فروردین 93 8:13
سلام عزيزم . دلمون واستون تنگ شده چرا نميايد ؟؟؟؟ به به به مبارك ويلاتون باشه دوستم . انشالله به خوشي . هميشه به خنده و شادي توش خوش بگذرونيد . كي ما رو مي بريد ويلا ؟؟؟ دوستتون دارم . زودتر بيايد و عكس واسمون بزاريد
مامان النازي
پاسخ
سلام عزيزم اومدم ديگه سلامت باشي قابلي نداري هر وقت شما بخواي منم دوستتون دارم
مامان پرهام
18 فروردین 93 0:45
الناز جان امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشی و در پناه خدای مهربون به همه ی آروزهای قشنگت برسی
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون
آوايي ( لي لي )
19 فروردین 93 13:45
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
مامان النازي
پاسخ
عاشقتم دوست خوبم
مامان آوایی
21 فروردین 93 23:24
سلللللللللللللللللللللللللللللام عزیزم نمی دونی با چه ذوقی بعد از دو ماه اومدم و وبت سر زدم اومدم دیدم نیستی خیلی دلم گرفت دلم برات تنگ شده بود گل نازم خیلی خیلی خیلی زیاد
مامان النازي
پاسخ
سلام مژده جان ما خوبيم ببخش عزيزم منم دلم تنگ شده واستون
مامان پرهام
23 فروردین 93 23:28
یه فرشته فرستادم تا مراقبت باشه اما برگشت...پرسیدم چرا برگشتی؟گفت فرشته ها نمیتونن مراقب فرشته ها باشن ......20تافرشته تو دنیا هست که10تاشون خوابن 9تاشون دارن بازی می کنن یکیشون هم الان داره این پیامو میخونه..این پیام جک نیست واقعیته....فردا بهترین روز زندگیت خواهد بود. این پیامو به 10تا از دوستات بفرست.حتی به من..اگه 5تا برات برگشت مطمئن باش کسی که دوسش داری سوپرایزت می کند امیدوارم یکی از این ادما من باشم که این پیامو دوباره براش می فرستی.....
مامان بهاره مامان امیرمحمد
31 فروردین 93 12:16
مبارک باشه عزیزم به سلامتی ویلای نو ، وسایل نو تر ، دکوراسیون خوگشلتر به سلامتی و دلخوشی استفاده کنید
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
فائزه مامان آیاتای
4 اردیبهشت 93 1:45
عزیزم سال نو مبارک خسته نباشی
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم