الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نفس مامان الناز

ما اومديم

1393/7/5 15:48
نویسنده : مامان النازي
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاي خوب و مهربون شرمنده كه نتونستم بيام و از خودمو النازي خبري بزارم قبلش كه گفته بودم خونمون تعميرات لازم داره الانم بازم كارامون مونده اما يكم سرمون خلوت تر شده خيلي ممنون كه بهمون سر زدين شاپرك عزيز كبراي مهربون مهديه نازنين مامان مهدي كوچولو مهربون خيلي خيلي ممنون از محبتت و مهربونيتون تو اين مدت به همتون سر زدم اما شرمنده نتونستم نظر بزارم يعني فرصت نظر نبود خيلي درگير بود م الانم اومدم اين پست و بزارم كه شما دوست جونيا از نگراني دربياين درضمن كبرا جان هر شب ميام نت اما شما افلايني با خيلي از دوستاي ديگه هم از طريق وايبر در ارتباطم واسه همين اينجا ازشون اسمي نبردم در كل همتونو خيلي دوست دارم بعدشم  به زودي با كلي عكس به اندازه همين دو سه ماه ميام و عكساي اتاق بازسازي شده به سليقه خود النازي فعلا با اجازه همگي بوس

پسندها (4)

نظرات (7)

شاپرک
6 مهر 93 16:09
خدا رو شکر که خوشید و خرم.خوشحالم که اومدی وما رو از نگرانی در اوردی.مراقب خودتون باشید عزیزم....
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان زهرا
15 مهر 93 0:11
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که حالتون خوبه خیلی نگرانتون بودم انشااله که همیشه سالم و شاد باشید الناز جونمو ببوسید
مامان النازي
پاسخ
خيلي ممنون مهربون
الــنـــازجوون
19 مهر 93 15:18
مامان مهربون ماکه کلا دلمون برات تنگه زودتربیا
زهرا مامان ایلیا جون
8 آبان 93 3:07
سلام عزیزم تولود ..دردونه نازت مبارک باشه ایشالله زیر سایه حق بزرگ و بزرگتر شه و تنش سالم و سلامت عزیزم من رمز تو فراموش کردم
مامان النازي
پاسخ
ممنون خانمي فرستادم
زهرا مامان ایلیا جون
17 آبان 93 3:31
من رمز ندارم
مامان النازي
پاسخ
اومدم عزيزم
زهرا مامان ایلیا جون
10 آذر 93 6:32
اپم
غزاله
28 دی 93 12:04
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط وب من یکم مشکل داره و باید قبل از لودشدن کامل کامنت بذارین.اگه بتونین درباره این مشکل هم کمکم کنین خوشحال میشم ممنونم