الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

نفس مامان الناز

يه عالمه دلم گرفته

1392/6/31 18:45
نویسنده : مامان النازي
287 بازدید
اشتراک گذاری
سلام الناز عزيزتر از جونم امروز خيلي دلم گرفته يكي به خاطر اينكه شما مريض شدي و ديروز كه بردمت دكتر خيلي تب داشتي اما امروز كه داروهاتو خوردي بهتري و يكي هم به خاطر اينكه بابا مهدي امروز داره ميره چين واسه ١٥ روز واي كه دارم ميميرم از غصه ايشالاه كه زود زود كاراش تموم شه زودي بياد ما هم داريم ميريم خونه مامان مهري تا بابا مهدي جونمون برگرده اونجا مي مونيم فعلا تا اونجا هستيم فقط مي تونم برات بنويسم چون با گوشي نمي تونم عكس بزارم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحان
1 مهر 92 1:36
سلام



ایشالا که الناز جون حالش زودی خوب بشه و همسرتون هم سفرشون بی خطر باشه








ممنونم مامان ريحانه گلي
مامان ریحان
1 مهر 92 2:12
سلام
انگاری نی نی گپ خراب شده من هر چی پیام میدم شما دریافت نمی کنید

دیگه منم برم که با اجازه تون بخوابم
خوشحال شدم یه بار دیگه با هم گپ زدیم
روی ماه الناز جونم ببوس

اره عزيزم منم خوشحال شدم مواظب خودت و دخترت باش منم مي بوسمتون عزيزم