الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان الناز

شعرای الناز

1392/7/24 1:05
نویسنده : مامان النازي
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزتر از جونم ببخشید اگه یکم دیر شد به خاطر این بود که خونه مامان مهری بودیم و منم فقط با موبایل می تونستم بیام تو وبت که شما موبایل مامان و خراب کردی جریانم از این قرار بود که مامان گوشی . از دست شما قایم می کردم و  گذاشته بودم زو اپن که شما مثلا نبینی از اونجا که شما ماشالاه قدت بلنده گوشی دیدی رفتی که برشداری که اون ظرف بزرگ میوه خوری مامان مهری انداختی پایین و گوشی منم با اون اومد پایین و ال سی دیش سوخت البته فدای سرت چون اگر اون ظرف می افتاد رو سرت من الان بدبخت شده بودم در هر حال خطر از بیخ گوشمون گذشت و این بود که یکم غیبت داشتم الانم اومدیم خونه خودمون اخه امشب بابا مهدی می یاد هورااااااااااااااااااااااااااااااااهوراتو این مدت خیلی شیرینتر شدی چنتا هم شعر یاد گرفتی البته با کمک و کمی تقلب

جوجه جوجه طلایی

یه توپ دارم قلقلیه

کوچولویم کوچولو

البته کتاب شعرایی که برات هر شب می خونم و بعضی جاهاشو حفظی و با من همراهی می کنی عاشقتم عزیزم امیدوارم همیشه خوشحال باشی و خدا پشت و پناهت باشه قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مثل هیچکس
13 مهر 92 8:00
سلام مامان مهربون ما شما را لینک کردیم بازم پیش ما بیاید
مامان ریحان
13 مهر 92 19:57
سلام خدا رحم کرده مامانش خیلی مواظبش باشید چشماتون روشن
مامان ریحان
13 مهر 92 19:58
خصوصی
فاطمه(مامان متین)
13 مهر 92 22:04
چشمتون روشن که بابا مهدی داره میاد د لمون واسه الناز جون تنگ شده منتظر عکسهای قشنگش هستیماینم تقدیم به الناز و مامانش


mamnonam azizam
مثل هیچکس
15 مهر 92 23:38
عزیزم روز کودک مبارک ایشالا روز پزشک هم بهت تبریک بگیم .


mamnonam khale mehrabon bosssssssssssssss