الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

نفس مامان الناز

یه شب برفی

1392/10/12 3:38
نویسنده : مامان النازي
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الناز جونم بالاخره تو شهر ما هم برف اومد اخ که چقدر دلم واسه یه برف بازی درست و حسابی تنگ شده البته اگه این برفه قول بده تا فردا همش بباره قربونت برم که امسال بیشتر متوجه میشی و میومدی از پنجره نگاه میکردی و میگفتی چقدر برف الناز جونم الان که دارم این پست و میزارم شما داری سرفه میکنی اخه یه کوچولو سرما خوردی الهی درد و بلاهات بریزه تو جون من و هیچ وقت مریض نبینمت اخه تو عمر مامانی عاشقتم عروسک قلب

اینم عکس امشب که از پنجره اشپزخونه گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان لي لي
12 دی 92 3:59
خواهر شمام تهرانين...... مام امشب برف رو سمت خودمون ديديم
مامان النازي
پاسخ
ازه گلم تهرانم
مامان لي لي
12 دی 92 4:00
انشالله گل دختر هرچي زودتر خوب شه
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان سینا
12 دی 92 20:18
عزیز دلم ایشالا هر چی زودتر خوب بشی
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون
مهسا
12 دی 92 22:21
انشالله الناز جونم زود تر خوب بشه برای الناز جونم
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ریحان
13 دی 92 2:35
به به می بینم که شهر شما هم برف اومده برف بازی خوش بگذره ایشالا زودی حال الناز جونم خوب بشه
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان مهدی کوچولو
14 دی 92 16:36
برف بازی خوش بگذره گلم خدا کنه زودتر خوب بشی عزیزم
مامان النازي
پاسخ
ممنون خاله جون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
27 دی 92 1:45
گلم نرفتما هنوز هستم آنلاینم