الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان الناز

نظرات (14)

مامان ریحان
13 دی 92 2:37
واسه این پستم یکمی فک میکنم بعدا سوالمو ازت می پرسم
مامان النازي
پاسخ
منتظرم
مامان ریحان
13 دی 92 2:38
حال میکنی نمیام وبت وقتیم میام کامنت بارونت میکنم
مامان النازي
پاسخ
اخخخخخخخخخخخخخ چه حالییییییییییی داد سیما جون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
14 دی 92 0:56
نمیدونم چی بپرسم تو جای من بودی چی میپرسیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستشو بگو و به همون سوال جواب بده
مهتاب
14 دی 92 12:27
سوال شیطنتی بپرسم الناز جونو بیشتر دوست داری یا باباشو؟؟؟
مامان النازي
پاسخ
بدون الناز نمي تونم حتي يه لحظه زندگي كنم اما اول بابا مهدي بد النازي چون بابايي بوده كه الناز اومده
مامان سینا
14 دی 92 16:28
خیلی باحال بود خیلی ولی هیچی به ذهنم نمیرسه بپرسم یه چیزی یادم اومد دوران عقد برات بهتر بود یا نامزدی یا الان؟
مامان النازي
پاسخ
الان
مامان لي لي
15 دی 92 3:54
هااااااااا سؤال من و چندتا دوست داري؟؟؟؟؟؟؟
مامان النازي
پاسخ
به قول الناز دوتا نه هزارتا نه اندازه دنيا
مهتاب
15 دی 92 16:33
مامان پرهام
16 دی 92 0:59
چی بپرسم؟؟؟؟؟؟ آهان میپرسم که چندکیلو وزن داری؟
شاپرک
17 دی 92 13:49
سلام.من چندتا سوال بپرسم ایراد داره؟ بزرگترین آرزوت چیه؟] آخرین باری که با آقاتون دعواتون شد کی بوده وسر چی؟ فکر می کنی از بین خواستگارات بهترین انتخاب کردی؟[رویا به همینا فعلأ جواب بده دوست جون تا بعد بقیشو بپرسم.....
مامان النازي
پاسخ
ارزو دارم الناز مهدي هميشه شاد و سلامت باشند چند روز پيش واسه اينكه مي خواست ضامن كسي بشه من تنها خواستگارم مهدي بود و بس و از انتخابم راضيم خيلي بهترين مرد دنيا
مامان مهبد كوچولو
21 دی 92 8:29
آخرين دروغي كه گفتي به كي بوده و چرا دروغ گفتي ؟
مامان النازي
پاسخ
من كلا ادم شجاعي هستم و اخل دروغ نيستم دروغي اگه بوده مصلحتي اونم به الناز جونم
مامان آیاتای
5 بهمن 92 22:38
وقتی با شوهرت قهر میکنی کی زودتر پیش قدم میشه؟
مریم مامان شاینا
6 بهمن 92 22:10
شیرین ترین وتلخ ترین لحظه ی زندگیت؟شیرین ترین اشنایی با همسرم و تولد الناز تلخ ترین هم از دست دادن بچه قبلیم
ساره دختر خاله ساره
11 بهمن 92 17:58
رمز:::
مامان النازي
پاسخ
ممنون بابت رمز