الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان الناز

دلم كلي تنگ شده

1392/10/18 2:30
نویسنده : مامان النازي
365 بازدید
اشتراک گذاری
حوصله خواندن ندارم حوصله نوشتن هم ندارم اين همه دلتنگي نه با خواندن كم ميشود نه با نوشتن ...... دلم تو را مي خواهد دلم برايت تنگ شده قدر يمي از سه نقطه هاي اخر نوشته ام الناز جونم امروز بابا مهدي رفت چين منم كلي دلم از الان تنگ شده واسش اخه ايندفعه شما بيشتر متوجه ميشي هي ميري و مياي ميگي بايا مهدي رفته دوبك (دوبي)الهي مامان فدات شه ميرفتي و ميومدي به بابا ميگفتي نميشه نري دوبك ميشه منم ببري اخه من دلم تنگ ميشه اخه من دوستت دارم الهي فداي اون دل كوچيكت بشم من تازه امروز كم دلم گرفته بود شما هم داشتي بازي ميكردي كه يهو لبت خورد لبه ميز عسلي و واي كلي خون اومد الهي برات بميرم مامان من كه ديگه داشتم ميمردم از غصه مامان برات بميره لبت باد كرده خدا رو شكر كه بدتر از اين نشد فداي اون چشاي قشنگت خدايا شكرت
پسندها (1)

نظرات (25)

مامان لي لي
18 دی 92 8:40
خواهر الاهي بميرم لب دختري الان چه طوره بادش خوابيد؟؟؟ خداروشكر كه اتفاق بدتري نيفتاده .... جاي همسرت هم خالي نباشه گلم
مامان النازي
پاسخ
خدا نكنه عزيزم اره واقعا خدارو شكر خيلي ممنون گلم
مامان لي لي
18 دی 92 8:59
الناز جونم خراب كاري هاشم مثل خودش تك اند....... ماماني خدا به فريادت برسه دختري خراب كاري ميكنه اساسيييييييي ها
مامان النازي
پاسخ
اخخخخخخخخ گفتي لي لي جون
مهتاب
18 دی 92 13:26
غصه نخور دوستم انشالله با کلی سوغاتی واسه شما و الناز جون بر میگرده
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مهتاب
18 دی 92 13:27
مطلب رمزدارم رمزش 1392 هست امیدوارم با خوندنش ناراحت نشی
مامان النازي
پاسخ
خيلي ممنون عزيزم كه منو امين دونستي
مامان بهاره مامان امیرمحمد
18 دی 92 14:00
یه سر تشریف بیاورید وب ما نظرتون مهمه ممنون
مامان آوا
18 دی 92 17:08
عزیز دلم انشالله به خوبی وخوشی همسری مهربونتون میره وبرمیگرده ناراحت نباش وبراش دعای خیر کن انشالله با کلی سوغاتی برمیگرده وخوشبحالتون میشه ههههههههههههههههههههههااااااااااااااااااااااااااا
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيز دلم
مامان ایمان
18 دی 92 18:09
وای عزیزم الهی خاله فدات بشه خیلی درد می گیرهههههه مواظبش باش نزار زیاد دلتنگی هم کنه خودت هم زیاد اذیت نکن با النازی مشغول کن شوشوت هم زودی میاد
مامان النازي
پاسخ
خدا نكنه خاله جون ممنون خانمي
T4prXWvatygCXBeQyYfiizIQz5dDDiGw_3YcEvqhMNpMbHfKmjUGxGolbOfDrM6ZcuEHvt49xwSXQegXxFrv-CWO2dit2GL0WBM4HGrKlwesfp3LTblPxMA0Ezjz1bWL
19 دی 92 2:37
دوست جوووووووووووووووووووووووووونیم من اومدم چرا آف شدی دلم برات تنگ شده بود حیف شد آف شدی
T4prXWvatygCXBeQyYfiizIQz5dDDiGw_3YcEvqhMNpMbHfKmjUGxGolbOfDrM6ZcuEHvt49xwSXQegXxFrv-CWO2dit2GL0WBM4HGrKlwesfp3LTblPxMA0Ezjz1bWL
19 دی 92 2:38
انشاالله بسلامتی برگرده با کلی سوغاتی های خوب خوب
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
19 دی 92 2:39
انشاالله بسلامتی برگرده با کلی سوغاتی های خوب خوب
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
T4prXWvatygCXBeQyYfiizIQz5dDDiGw_3YcEvqhMNpMbHfKmjUGxGolbOfDrM6ZcuEHvt49xwSXQegXxFrv-CWO2dit2GL0WBM4HGrKlwesfp3LTblPxMA0Ezjz1bWL
19 دی 92 2:40
الناز جووووووووونم الان چطوره الهی بمیرم برات عزیزم
مامان النازي
پاسخ
خدا نكنه خاله جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 دی 92 4:24
زندگی ۲تا هدیه به انسانها میده ، یکی شانس و دیگری انتخاب … شانس داشتن دوستان زیاد و انتخاب بهترین آنها مثل تو !
مامان النازي
پاسخ
يدونه اي لي لي جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 دی 92 4:24
خواهرييييييي خيلي عزيزيييييييييي
مامان النازي
پاسخ
قربونت برم گلم
فدایی طاها
20 دی 92 1:58
سلامت باشه عزیزم
مامان النازي
پاسخ
مننون دوست خوبم
مامان ایمان
20 دی 92 19:16
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............ .
مامان النازي
پاسخ
اومدم گلم
مامان مهبد كوچولو
21 دی 92 8:30
سلام عزيزم جاي آقاي پدر خالي نباشه . ايشالله كه با يه ساك پر و پيمون برميگرده خونه . خصوصي هم يه نگاه بنداز عزيزم
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 0:56
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
مامان النازي
پاسخ
تو همه جوره براي من عزيزي
مامان سینا
22 دی 92 12:19
خدا رو شکر که به خیر گذشت
مامان النازي
پاسخ
سلامت باشي عزيزم
♥مامان دینا♥
23 دی 92 11:23
´`¶¶¶¶¶¶¶¶¶oooooo¶¶¶¶¶¶¶¶¶ `¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶ ¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o ´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o ´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o ´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o ´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶ ´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶ ´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶ ¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶ ¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶` ´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶ ´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶ ´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶ `¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶ `¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶ ´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶ teady
مامان بهاره مامان امیرمحمد
23 دی 92 13:13
وای خدا بد نده الهی دورت بگرده خاله بهاره انشاءا.. که همیشه سلامت باشی خاله مواظب خودت باش شما نی نی ها کلا سربه هوا هستید امیرمحمد هم دایم سرش می خوره به میز و دیوار
مامان النازي
پاسخ
خدانكنه خاله جون مهربون
مهتاب
24 دی 92 0:13
سلام دوستم خبری نیست ازتون؟ خوبید؟
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم هستيم زير سايتون
مامان ریحان
30 دی 92 2:00
سلام خوبید ایشالا که همسری به سلامتی بره و بیاد عزیزم الناز جونم الان چطوره ؟ خصوصی
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزیز دلم
mamane radin
2 بهمن 92 0:34
khososii golam
فائزه مامان آیاتای
6 اسفند 92 13:50
بمیرم دختر نازم و چشش زدن[
مامان النازي
پاسخ
خدانكنه خاله جون