الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

نفس مامان الناز

فرزندم

1392/10/26 1:26
نویسنده : مامان النازي
395 بازدید
اشتراک گذاری
فرزند عزیزم آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی اگر هنگام غذا خوردن، لباس هایم را کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را بپوشم اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است صبور باش و درکم کن به یاد بیاور، وقتی کوچک بودی، مجبور می شدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور می شدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم وقتی نمی خواهم به حمام بروم، مرا سرزنش نکن وقتی بی خبر از پیشرفت ها و دنیای امروز، سئوالاتی می کنم با تمسخر به من ننگر وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی، حافظه ام یاری نمی کند، فرصت بده و عصبانی نشو وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده ... همانگونه که تو اولین قدم هایت را در کنار من برداشتی زمانی که می گویم دیگر نمی خواهم زنده بمانم و می خواهم بمیرم، عصبانی نشو ... روزی خود می فهمی از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو یاریم کن، همانگونه که من یاریت کردم کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو، این راه را به پایان برسانم.....
پسندها (1)

نظرات (32)

کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
26 دی 92 1:41
کجا رفتیییییییییییییییییییییییییییییی ؟ چرا یهو قطع شد آفلاین شدی دوست خوبم
مامان سینا
26 دی 92 14:56
خیلی قشنگ بود عزیزم
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 17:29
اي جان خيلي قشنگه خيلي دوستش دارم اين متن و
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 17:30
خوبي خواهر الناز جونم خوبه????? ببوسش
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم ما خوبيم شكر
شبنم
26 دی 92 18:14
ایشالا که تا سالیان سال جمع جمع باشه همیشه و همیشه به دل خوشی و تندرستی باشین و من تااا سالیان سال از داشتن چنین دوست خوبی به خودم ببالم
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم شما به من لطف داري
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 23:32
اونی که لیاقت تو رو نداره....، خب نداره دیگه،،،، غصه کم سعادتی مردمم ما بخووورییییم!!!!!! والاااا.......... عاششششششششقتم دوست خوبم
مامان النازي
پاسخ
قربونت برم لي لي جونم چقدر اعتماد به نفس دادي بهم
مهتاب
27 دی 92 15:57
سلام گلم خوبی؟ صبح هرچی پیام دادم انگاری تحویل نمیداد انشالله یه بار آن بودی حتما با هم حرف میزنیم
مامان النازي
پاسخ
حتما عزيزم
مامان الناز
27 دی 92 16:00
متن خيلي خوشگلي بود ايشاله كه دخترگلت هميشه سالم وسلامت و لبش هميشه خندون باشه خوشحال ميشم پيش ما هم بياين
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان آیاتای
27 دی 92 17:05
سلام عزیزم جملات زیبایی بود
مامان پرهام
27 دی 92 18:46
وااای خیلی زیبا بود عزیزم
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان مهدی کوچولو
28 دی 92 0:50
عزیزم متن زیبایی بود الناز جونمو ببوس
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم شما هم مهدي جونم ببوس
مامان مهبد كوچولو
28 دی 92 16:07
like.................like ....................like عالي بود عزيزم
مامان النازي
پاسخ
ممنون گلم
مامان سینا
29 دی 92 1:10
سلام دوستان عزیزم سینا جونم تو مسابقه خوشگلترین نی نی ها شرکت کرده اگه دوست داشتید برید بهش رای بدید ممنونم اینم آدرس http://biadelam.niniweblog.com
مامان النازي
پاسخ
مامانی نتونستم برم چطوریه
مامان ریحان
30 دی 92 2:01
بسیار زیبا و دلنشین بیگ لایک
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 7:07
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
مامان النازي
پاسخ
قربون تو دوست خوب
مهسا
30 دی 92 16:54
سلام عزیزم خیلی خیلی خیلی قشنگ بود
مامان النازي
پاسخ
ممنونم
سولماز
1 بهمن 92 0:48
عالی بود گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 15:17
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺍﺯ ﺻﺪﺍﯼ ﺧﺮﻭﭘﻒ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮ ﺯﻥ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺍﺷﺖ ، ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ . ﺷﺒﯽ ﭘﯿﺮ ﻣﺮﺩ ﺍﻥ ﺻﺪﺍ ﺭﻭ ﺿﺒﻂ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺻﺒﺢ ﺣﺮﻓﺶ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺻﺒﺢ ﭘﯿﺮﺯﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻧﺸﺪ ﻭ ﺍﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﺿﺒﻂ ﺷﺪﻩ ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺷﺪ ..
مامان النازي
پاسخ
خيلي عالي بود عزيزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 15:18
خواهري همسرت به سلامتي اومد...... خوشحالم كه خوشحالي
مامان النازي
پاسخ
بله اومد ميسي گلم
مامان ریحان
1 بهمن 92 17:27
عزیزم من تا پیامتو دیدم جواب دادم ولی بعدش انگاری شما رفتین حالا من چیکاره بیدم
مامان النازي
پاسخ
فكر كنم يه يك ربعي بود منتظر بودم اينكاره بيدي كه دوست خودتو كاشتي تا علف زير پاش سبز شه
♥روشا♥
1 بهمن 92 20:27
سلام مامانی من با افتخار لینکتون کردم . خیلی مطلب قشــــــــــــــــنگ بود
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيم باعث افتخاره اما دوست خوبم ادرستون انگار اشتباست وبلاگتون باز نميشه
mamane radin
2 بهمن 92 0:32
matne zibaee booddd aziiizam
مامان النازي
پاسخ
مرسي گلم
مامان آوا
2 بهمن 92 1:24
سلام عزیز دلم خوبی؟ متن خیلی قشنگی بود یه خونه تکونی قلبی بود خوشم اومد الناز جونم خوبه؟دلم حسابی براتون تنگ شده بود از مسافرت برگشتی خانوم؟؟ همسری اومد؟// ببخش دیر اومدم بهت سر زدم حال واحوال زیاد درستی نداشتم گل نازم الی رو ببوس
مامان النازي
پاسخ
ممنون ما خوبيم بله اومده همسري شما هم اوا جان و ببوس
مامان ایمان
3 بهمن 92 4:30
خیلی جالب بود عزیزدلمممممممممممم لذت بردممممممممممم الناز جونو ببوسسسس
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم خيلي گلي
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:32
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان النازي
پاسخ
خيلي خيلي زيبا و عالي بود لي لي عزيزم لذت بردمً
مامان آیاتای
3 بهمن 92 12:57
سلام خانومی خوبی ؟بابا چند باره که هی درخواست چت میدیم هم شما هم من ولی متاسفانه جوابی دریافت نمیکنم نکنه الناز جون داره شیطنت میکنه منتظرتون هستیم
صبا خاله ی آیسا
4 بهمن 92 0:11
عزیزم متن زیبایی بود الناز نازمو ببوس راستی واقعا ازت ممنونم ک تند تند ب ما سر میزنی مارو خیلی خیلی خوشحال میکنی واقعا مارو ببخش ما حیلی کوتاهی میکنیم
مامان النازي
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم محبت شما ثابت شده
مریم مامان شاینا
6 بهمن 92 22:04
متنت خیلیییییییی زیبا بود عزیزم امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزیزم مرسی که به ما سر زدی
مامان هلیا
18 بهمن 92 12:03
عزیزم دلم متن زیبایی نوشتی انشاالله همیشه سالم وسرحال بالا سردخترنازت باشی
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيزم ادرس نزاشتي