الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

نفس مامان الناز

روز عشق

1392/11/24 2:46
نویسنده : مامان النازي
631 بازدید
اشتراک گذاری

کارت-پستال-ولنتاین-2013---سری-5

مال من باش ولنتاین

من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها

جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسانی هستند برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به انها بگوییم

روز عشق مبارک

دو تا عشق من مهدی و الناز

همینطور به شما دوستای خوبم

ولنتاین مبارک

 

پسندها (1)

نظرات (9)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 4:06
عزيزم روز عشاق بر شما مبارك ..... اميدوارم عشقتون تا أبد مستدام و روزافزون باشه انشالله
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
24 بهمن 92 11:24
ولنتاین مبارک
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزیزم
نیلوفر جون
24 بهمن 92 14:49
مامان پرهام
25 بهمن 92 0:22
ولنتاین مبارک عزیییزانم
مامان النازي
پاسخ
ممنون گلم برای شما هم مبارک
الناز
25 بهمن 92 13:22
عزیزم روز عشق برای شما و همسری مبارک.....انشالله عشقتون پایدار باشه خانمی
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزيز دلم
مامان مهبد كوچولو
26 بهمن 92 8:31
عزيزم ولنتاين شما هم مبارك . هميشه شاد و سرشار از عشق و شادي باشيد .
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم همچنين شما
فائزه مامان آیاتای
26 بهمن 92 23:37
انشاله عشقتون همیشه پایدار و تازه باشه
مامان النازي
پاسخ
ممنون گلم
مامان ایمان
26 بهمن 92 23:38
سلام عزیزم ولنتاین بر شماهم مبارک انشالله که در کنار هم شاد باشیدددددددددددد
مامان النازي
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان زهرا
4 اردیبهشت 93 23:15
افرین دوست خوبم از کجا فهمیدی اونجا جواهرده هست اهل کجااااایی
مامان النازي
پاسخ
ما اينيم ديگه