الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان الناز

الناز عزیزتر از جانم

1392/7/24 1:09
نویسنده : مامان النازي
237 بازدید
اشتراک گذاری

الناز عزیزتر از جانم

من تو را به سبک خودم دوستت دارم ...

 

من دنباله روی عشق دیگران نیستم

 

 فکر می کنم کندن کوه برای ساختن تونل بهتر است
 
تا ابراز عشق........

 

 من برای تو نمی میرم تا لباس عزا تنت کنم

 

 نه ...

 

این دوست داشتنی احمقانه خواهد بود!!!!

 

 برایت زنده بمانم بهتر است

 

 هیچکس تو را مثل من دوستت ندارد...

 

 پس تو را مثل من دوست خواهم داشت......

 

 من دوست داشتنم را به تو ثابت نمی کنم

 

 همیشه حرف هایت را نمی پذیرم

 

 قول نمی دهم هیچوقت فراموشی نگیرم

 

 من حتی قول نمیدهم روز تولدت را از یاد نبرم

 

 و این یک فاجعه ی بزرگی خواهد بود

 

 دقیقا" این یک فاجعه است

 

 و من تورا فجیع دوستت دارم..........................

 

 تو مجبور نیستی باور کنی

 

 اما باور نکردن تو ..

 

از دوست داشتن من نمی کاهد

 

 این سبک من است

 

 و فقط من هستم که می تواند اینگونه تو را دوستت داشته باشد

 

 من تو را به سبکی خاص

 

 به سبک خودم دوستت دارم...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)