الناز نفس مامان الناز نفس مامان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

نفس مامان الناز

اینروزای ما ..........

1392/8/28 16:24
نویسنده : مامان النازي
269 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش که رفته بودیم دندان پزشکی بد از این که اومدیم بیرون یه پیتزا فروشی که گاهی میریم اونجا تا از کنارش رد شدیم به بابا گفتی بریم بشینیم پیتزا بخوریم اما چون هنوز ساعت 5 بود به بابا گفتم لوازم پیتزا رو گرفت و رفتیم خونه مامان شهناز و برات یه پیتزایی پختم که نگو و نپرس به نام شما شد و به کام همه اخه شما زیاد پیتزا دوست نداری فقط گاهی هوس میکنی اما عجب پیتزایی شده بود خوشمزهتشویقچه مامانی هستم من نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بافتنی یکی یدونه
28 آبان 92 16:26
سلام خسته نباشید وبلاگتون خیلی زیباست میشه منو به اسم فروشگاه بافتنی یکی یدونه لینک کنی و یدونه خرید کوچلو بکنی ممنون میشم
مامان ایدین
28 آبان 92 16:57
سلام گلی خوبی عجب پیتزا خورونی راه انداختیا نوش جونت خاله مامانی تردمیل مبارک باشه ایشالا به وزن دلخواهت برسی سلام عزیزم جاتون خالی ممنون ارزو شده ]
مامان ریحان
29 آبان 92 0:54
سلام بابا کدبانوو نوش جونتون جات خالي ممنونم عزيزم
فاطمه(مامان متین)
29 آبان 92 13:13
سلام افرین به مامان کد بانو نوش جونتون تردمیل مبارک باشه
مامان النازي
پاسخ
سلام ممنون قابلی نداره
مامان پرهام
30 آبان 92 1:01
نوووووووووووووش جوووووووووونت عزییییییییییزم
مامان النازي
پاسخ
ممنون جاتون خالی
مامان بهاره مامان امیرمحمد
3 آذر 92 10:19
وای چقدر خوشمزه دلم خواست آفرین به این مامان با سلیقه - وای چه دخمل خوشگل و خوشمزه ای بجای پیتزا بخوریم این دختر خوشگل رو خدا نگهداره براتون خیلی نازنازیه
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری من همچین مامانی هستم
الناز
3 آذر 92 12:03
به به به واقعا خوشکل شده نوش جونتون عزیزم
مامان علی کوچولو
3 آذر 92 13:18
خدا دختر نازتونو واستون حفظ کنه
مامان النازي
پاسخ
ممنون عزیزم همینطور علی کوچولورو
مهتاب
4 آذر 92 14:48
سلام افرین مامان کدبانو نوش جونتون عزیزمممم